onsdag 9 juli 2008

Stolta föräldrar & Gott gav mersmak

Jag är alldeles överrumplad - att jag surrar om att ställa till med fest är en sak (alla som känner mej håller säkert med) Men nu går det inte att hejda min make.. Han bara surrar om att DETTA SKA VI GÖRA VARJE SOMMAR på selholmen. Första helgen i Juli = sommarfest på Selholmen.
Vi har nu fått två underbara cd skivor med bilder från festen som vår fotograf Älvsby Bild tog vi är alldeles lyriska. dessa får inte publiceras här men AKTA Er vad jag ska Scrappa med dessa bilder.
Nu vill vi verkligen att gästerna mailar bilder från vigsel & fest så vi kan visa några bilder här.
herrochfru@hotmail.com
Posted by Picasa
Måste bara visa några bilder från vår bröllopsdag
barnen till vänster är våra och de andra är nästan våra =)
fotograf Anneli Öhman

1 kommentar:

Unknown sa...

Oki baby, jag skickade till din adress men jag vet inte om du fick något?

Kjaaam V