fredag 28 mars 2008

fler färgteman och inbjudningar


fayep
Originally uploaded by herrfru

Oj nu händer det något varje dag känns det som igår gjorde jag något som kanske inte så många gör
jag SMSade till "vår" önske präst
och frågade om hon ville viga oss
Hon var på fjälltur men ringde upp mej och sa att det vill hon
Nu ÄR vigsel räddad
jag giller henne verkligen och nu känns allt helt rätt.

Igår började även beställningen av buketten =) vår kock till vigseln ska beställa buketten "till en vän" Han lovade att ta på sig detta jag mailade bilden åt honom Eftersom vi bor på en liten ort så vill jag verkligen inte att "nyheten" ska smita ut i förväg. därför detta hemlighetsmakeri =)
Här ser Ni några fiffiga lösningar att stänga en inbjudan eller festprogram.


Jag gillar kluriga men enkla lösningar =)

Inga kommentarer: