lördag 29 mars 2008

snygg med monogram


snygg med monogram
Originally uploaded by herrfru
jag har verkligen belamrat köksbordet nu =) Min blivande man (hör ni hur ärligt DET låter MIN BLIVANDE MAN =)
undrar funderande när vi får tillbaka köksbordet från denna pysselgrejs invation. ska vi äta frukost i detta pysselinferno eller ska vi sitta vi köksön DET ÄR FRÅGAN.
Att jag gillar papperspyssel är ingen hemlighet. Kan verkligen gå igång på vackra papper, stämplar och pysselteckniker.... tror det är därför det blir både "save the date " & Inbjudan.
Här kommer fler förslag jag ska till veckan visa några av de vi ska skicka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst är det kul med pysslet :)Det översta alternativet är helsnyggt!!! Vi har själva både std-kort som jag pysslat i photoshop och inbjudan, som egentligen skulle göras riktigt avancerade med grejor från Panduro, men som tyvär fick beställas färdiga pga förmycke tentor :(
Lycka till med pyssel och planer :)

Anonym sa...

absolut :)

/april2008.blogg.se