söndag 16 mars 2008

Färgteman

Fantastisk blogg där jag hittade färgtema kollaget är Snippet & Ink
Grubblar på färgteman nu! Här hittar du några förslag. Eftersom vi planerar två event så blir det två fester vår dag då vi gifter oss och den dag då vi firar med vännerna.
Fantastisk blogg där jag hittade färgtema kollaget är Snippet & Ink
Själva vigseldagen funderar jag på vitt grönt och antikt tema. Lite de som jag snappade upp på Bröllopsmässan på Grand hotel i Stockholm. I Panduros monter.

Fantastisk blogg där jag hittade färgtema kollaget är Snippet & Ink

Bröllopsfezten med vännerna: där har jag ibland lite crazy funderat på att ha olika färger för de olika borden. Meeeen jag vet inte.... annars blir det nog sommrigt vitt och grönt(och lite fattigmans silver)... eller vitt grönt och rött. Veeeet inte vad har du för tankar kring färger? har du några förslag? Vi kommer att vara på en ö i älven vid en loge, så det här skulle säkert passa som vaser

bild hittade jag här hos old town florist wedding


Inga kommentarer: