måndag 12 maj 2008

Enkelt

Enkelt??? Jag är en enekl tjej så en enkel modell är nog "JAG" men ENKELT att hitta klänningsmodell är det INTE.
Jakten på klännings modeller fortsätter. Och ett Problem som vi glömt bort dök upp i går LJUDANLÄGGNING till festen i logen !!! hmm det moste vi försöka lösa.

Nattlinne ? ovanligt liv på klänningen till höger.
här en halterneck modell tvådelad sk "pluz size" mullig modell.
Jag har grova överarmar jag och vänninorna brukar kalla våra överarmar för "låren" detta var en fin lösning om man vill dölja rugg och överarmar.
Sedan har släp funnits i dröm bilden när jag var yngre men jag vet inte.

Har du tips till en blivande brud som behöver dölja knubb magen?
En av mina vänner tipsade om Evans så jag ska kolla in den sidan nu.
Imorgon hämtar jag alla våra ringar lääääääääängtar.

Inga kommentarer: