onsdag 21 maj 2008

Downloads och frissan


*Hittade en härlig och användbar sida med fabulösa downloads*
Idag ska jag till frissan för att klippa mej för sista gången som sambo nästa gång är jag F R U, vi ska gå igenom vigselfrisyren och uppsättnigen, och sedan ska jag tillbaka kvällen innan för färg och sedan stora dagen D för fix
Nu drar det ihop sig
Några av mina närmsta vänner (som vet) har sådana funderingar på vad de ska ha på sig ;) här är några som tituleras "tärnklänningar"


Behöver fortfarande en fotograf som kan fota oss innan och under vigseln
Skulle så gärna vilja ta någon bild på höskullen i hööööt åxå sedan skulle jag nog vilja ha några "trash the dress" i älven vår drömfotograf (kolla hennes sida kan rekomenderas) Petra Hall kan inte komma ....Några tips?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grönt är ju så klassiskt på sommaren. :) Jag tror alla bröllop jag varit på faktiskt haft vitt & grönt och det är ju verkligen såå fint på sommaren! :) Vilket datum går bröllopet av stapeln? Hoppas du har en bra kväll!

Anonym sa...

jag har tips på fotograf men skulle vilja maila dig
estersmamma at gmail punkt com

Anonym sa...

Hej!

Jag sjöng på ett bröllop i bowallstrand för snart ett år sedan och de hade en grym fotograf...

Tror hon var från göteborg...

om du är intresserad kan du maila mig...

info@andreas-berglund.se