torsdag 1 maj 2008

Mums vad mysig "vår" präst är, det känns så bra helt enkelt vigseldamtalet har jag bokat om till 15 maj då vi fick förhinder den 13 maj. I morgon tror guldsmedsbutiken att min ring är färdig för av hämtning skall ringa och kolla . Sambon får nog hämta den på Lördag då han ska till stan. Idag ska jag åka med "finporslinet" till förvaring inför vigselfesten. Inför den stundande semestern vill jag göra undan sådant som faktiskt kan "göras bort" redan nu! så det inte blir så mycket på slutet.
Hittade verkligen inspirerande bilder från ett "Svenskt" bröllop på Brides Cafe
eftersom vi skall vigas utomhus och ha bita bänkar tycker jag detta ver helfint
Här kan du njuta av Ulrica & Craig´s bröllop i bilder
Detta hade jag redan tänkt Eftersom Sambon är "Bondpojk" så tänkte jag dekorera med höbalar ute på ön vid logen där festen för vännerna blir.
Logen där det blir dans och fest är ganska dunkel och mörk så jag har redan sparat många glasflaskor för att använda som ljuspunkter inne i logen. (vi äter i tält utanför och dans och fest blir inne i logen)
alla bilder idag från Ulrikas och Craigs bröllop utom den första som jag hittade hos pond

Inga kommentarer: