torsdag 1 maj 2008

Musik

Här hittade jag helhärliga förslag till "the first dance" som herr och fru =)
Men jag bara myser just nu ska "ta i tu" med inbjudningarna till helgen med de snygga monogramen som jag fått designade till oss är så himla glad och tacksam för dem ;)
Jag tokgillar Snippet & Incs kollage av bilder gillar inte alla teman men ofta finns det någon bild som tilltalar mej.

Örter i dukningen från *Martha stewart*

På söndag träffar vi värdparet och våra Toastmasters samt kocken alla tilltänkta till "Vännerna Festen" i fredags hittade jag ett par under bara skor från clarks som jag är så sugna på men då jag inte beslutat mej för klänningen ännu så kunnde jag inte slå till

Jag är lite orolig att vårfloden ska ställa till det på ön där vi ska ha vännernas fezt men jag håller tummarna.
Ha en toppen måndag=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt att du tyckte ringarna på min blogg var fina! Kika på:
http://www.jewelryadviser.com/
och
http://www.heavenlytreasures.com/

Bästa hälsningar
Lilla Damen