måndag 21 april 2008

Inte beslutat ännu

Om jag iförrgår deklarerade att vissa saker är på "g" så är det ju fler saker som inte är klara


    • Inbjudningarna (som ska bli så kul)
    • Klänningen !!! hua vad jag velar.
    • skor till hela familjen
    • Namnet: Sambons efternamn blir det men min pappas släktnamn dör ut om inte vår son för det vidare så jag tror det blir det med för mig och barnen som mellannamn här kan man läsa lite om trasslet som kan uppstå vid namnbyte.

    • Menyn till vännerna festen

    • ny förlovningsring i rödguld till mej design någon som kan tipsa?m vigselringen blir slät från 1917 (farfars)
    • placeringskort
    • sånghäfte
    • vigselprogram.
    • Välja värdpar (vi har många att välja bland så det är ju ett lyxproblem)
    • toastmasters en kille & tjej

    2 kommentarer:

    Anonym sa...

    Oj vilken spännnde tid ni har framför er med giftemål och planering.

    ~Livet i byn

    Anonym sa...

    haha, ojoj ;)
    Ja det är nog dags att börja slutföra & klarskriva en del av de grejerna för att kunna slappna av in i dte sista.

    Lycka till!