torsdag 3 april 2008

Med denna ring...

Hej IDAG ska jag till stan med nästan allt vitt guld jag har =) i huvudsak en ring som min pappa gav min mamma som jag så gärna skulle vilja göra om till vigselring... så i dag måste jag blogga om ringar...
Det läskiga är jatt jag inte har hittat modellen jag vill ha och det känns som om jag måste bestämma mej nu.... hua. ringen har en ganska stor diamant på 0,27 karat
Och jag har aldrig tänkt på en ring med sådan sten tidigare jag tror att det är det som gör att jag har svårt att bestämma mej - jag är ingen blingbling tjej utan gillar oftast det enkla.... grubbel grubbel.
Vill ni prova på att designa era egna ringar så kan jag tipsa om en sida där du designar får prisuppgift och kan beställa direkt. Här hittar du genvägen dit.

Jag tycker set är svårt att hitten en snygg fattning till stenen !!! har du några tips?grubbelkramar.

1 kommentar:

Tusset sa...

Visst är det kul med ringar! Jag trodde att jag inte heller var så mkt för blingbling - men nu har jag en förlovningsring med flera stenar...