tisdag 22 april 2008

Yes yes yes

Värdparet tackade ja direkt, och nu är våra tilltänkta toast masters tillfrågade och de ska återkomma så snart det kollat upp att de är lediga.
Hemmavid har ett härligt inredningsreportage om en tjej som även designar tårtor.. killa in Här

Idag ska jag lämna in vigselringen (ska slås ut och graveras) och kanske hitta ett alternativ till ny förlovningsring.
bild the knot
Nu är bröllopsresan betald och anslutningsresan skall bokas till veckan.

bild Noton the high street
Jag har länge funderat på att jag vill ha bröllops bilder uppställda på ett bord av de som deltar på vår vigseldag det tycker jag vore så fint.
Nu vill jag bara att jag ska få checka av fler saker från vår lista...
ha det bäst

2 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

TAck för ditt besök!

Här nalkas det bröllop oj, så många vackra bilder, tips du bjuder på.....du verkar ha kläm på det här.

Mitt brölop är inte så mycket att berätta det var klart på några minuter. Det gjordes i samband med att min man och hans syster fyllde 35 år så det blev överraskning.

Klänningen sprang jag i och provade köpte den på en gång...alltså detta var bara planerat i några månader så allt gick fort. Buketten har jag själv knåpat ihop likaså håret...Ringen är i guld men en lite större diamant och tre små på var sida.

Vi gifte oss ute på en udde och fotografierna är tagna av det andra brölpsparet och jag tog deras.....

Önskar dig lycka till välkommen åter till mig!
Miamaria

MiaMaria sa...

Bröllop Menar jag ju stavar som en kratta....