torsdag 3 april 2008

ja vad ska man ha på sig


Fina foto ideer tycker jag att visa ringarna så... och glädjehoppet känns kul.

När jag var till stan i går så såg jag i ett skyltfönster underbara plagg från NygårdsAnna
De har ett skomärke som jag sneglat lite på i den butiken så jag slank in där i fall de fått hem några "brud skor" ÅÅÅÅH så fina NygårdsAnna plaggen var jag tänkte nästan..
Jag tar och möter mannen i mitt liv i något skirt och enkelt från Nygårds Anna... men jag vet inte. Men det skulle nog inte bli billigare i alla fall.. en underbar skjorta med fickor på i farfarskjortemodell gick på 1700:-

Så här ska vi göra tror jag =) fint med lyktor....


Appropåååå klänningar: En länk till en annorlunda design: Vita by Milo om man gillar det enkla /bondromantiska måste jag tipsa om kolla här. Ha en toppen fredag

Inga kommentarer: